Нүүр хуудас  |  Бидний тухай  |  Төсөл болон хөтөлбөрүүд  |  Mэдээллийн эрх чөлөө  |  Мэдээ  |  Хуулиуд  |  Олон улсын хэм хэмжээ  |  Хэвлэн нийтлэл  |  Холбоо барих  |  Зургийн цомог  |  Сургалт  
   Монгол   English  
Бичлэгээс Хуудаснаас Бүх хэсгээс
 
Төсөл болон хөтөлбөрүүд
   Ил тод сайн засаглалыг хөхиүлэн дэмжих нь
Мэдэх эрх: Мэдээллийн эрх чөлөө 2002-2003 он
Мэдээллийн эрх чөлөө ба нууцлал, Олон улсын бага хурал 2004
Мэдэх эрх: Мэдээллийн эрх чөлөө 2004 он  
Тeрийн нууц ба Мэдээллийн эрх чeлee 2006 он (шинэ)
Төрийн байгууллагын ил тод, нээлттэй байдлын мониторинг
Мэдээлэл авах боломжийг сайжруулан авлигатай тэмцэх нь
Шударга ёсны од
"Мэдээллийн эрх зүйн нөлөөлөл"
Иргэдийн мэдээлэл авах эрхийг нэмэгдүүлж, Монголд ил тод байдал, шударга ёсыг хөхиүлэн дэмжих нь /2012-2014/
Авлигын эсрэг хууль, тогтоомжуудыг хэрэгжүүлэхэд мэдээлэл, сурталчилгаагаар нөлөөлөх нь
"Мэдээллийн ил тод байдал ба мэдээлэл авах эрхийн тухай" хуулийн 23, 24 дүгээр зүйлийн хэрэгжилт мониторинг
Улс төрийн намуудын санхүүжилтийн ил тод байдалд судалгаа хийх
Монголын боловсролын салбар дахь ил тод байдал, эгэх хариуцлага
9 дүгээр сарын 28 - Мэдээлэл олж авах түгээмэл эрхийн олон улсын өдөр /2017/
   Хараат бус хэвлэл мэдээлэл
Хэвлэл мэдээллийн салбараар мэргэшсэн хуульчид 1999 он
Сониныг боловсролд ашиглах нь 1999 он
Хэвлэл мэдээлэл, авилга, Дугуй ширээний ярилцлага 1999 он
Хэвлэл мэдээллийн хууль эрх зvйн шинэтгэл, 2000 он
Хэвлэл мэдээлэл, эмэгтэйчvvд 2001 он
Жендер, хэвлэл мэдээлэл, Сэтгvvлчдэд зориулсан сургалт 2002
Yзэл бодлоо чөлөөтэй илэрхийлэх эрх ба нэр тєр гvтгэлэг 2003
Олон нийтийн мэдэх эрх: Олон нийтийн өргөн нэвтрvvлэг 2003
Ардчилсан сонгууль, хэвлэл мэдээлэл 2004
"Чөлөөтэй бөгөөд шударга байх нь" /Тvр хэвлэлийн цэц, Сонгууль сурвалжлах ёс зvйн зарчим/ 2004 он
Хэвлэл мэдээлэл ил тод засаглалын төлөө 2004 он
Хэвлэл мэдээллийн мониторинг /Ерєнхийлєгчийн сонгууль 2005/
Vзэл бодлоо илэрхийлэх эрх чөлөөний зөрчлийн мониторинг ба хараат бус хэвлэл мэдээллийг дэмжих нь/2005/
"Шувууны томууг сурвалжлах нь” сэтгүүлчдэд зориулсан сургалт, 2006
"Yндэсний цөөнхийн мэдээлэл хүлээн авах эрхийг хөхиүлэн дэмжих", 2006
"Хариуцлагатай хэвлэл мэдээлэл ба ёс зүй", Шведэд туршлага судлах, 2006
Vзэл бодлоо илэрхийлэх эрх чөлөөний зөрчлийн мониторинг ба хараат бус хэвлэл мэдээллийг дэмжих нь/2006-2007/
Сэтгүүлчийн нууц эх сурвалжийг хамгаалах ба эрүүгийн хуулийн гутгэх, доромжлох заалтуудад өөрчлөлт оруулах
2008 оны УИХ-ын сонгуулийн үеэр хийсэн хэвлэл мэдээллийн мониторинг  
Мэтгэлцээн ба сэтгүүл зүйн хэм хэмжээ  
7-р сарын 1. Хэвлэл мэдээллийн мониторинг
Хэвлэл мэдээллийн мониторинг /Ерөнхийлөгчийн сонгууль 2009/
Нэр төр сэргээх хэрэг ба цензур /2009 - 2010/
“Чөлөөт, хараат бус хэвлэл мэдээллийн орчин бүрдүүлэх нь“ /2010/
“Глоб Интернэшнл” ТББ, Киргиз улсын “Сэтгүүлчид” олон нийтийн холбоо харилцан туршлагаа солилцоно /2011/
“Таамагт суурилсан судалгаа” эрэн сурвалжлах сэтгүүл зүйн сургалт /2011/
УИХ-ын 2012 оны сонгуулийн мониторинг
"Хараат бус хэвлэл мэдээллийг дэмжих нь: Хэвлэлийн эрх чөлөөний мониторинг" /2010-2014/
“Aсууя!” кампанит ажил /2012-2013/
“Хуульчдыг үзэл бодлоо илэрхийлэх эрх чөлөөгөөр мэргэшүүлэх нь /2012/
Хэвлэл мэдээллийн шалгуур үзүүлэлт /2013/
Хэвлэл мэдээллийн жендэрийн мэдрэмжтэй байдлын шалгуур үзүүлэлт
Сэтгүүлчдийн эсрэг гэмт хэрэг ял шийтгэлгүй үлдэж буйг таслан зогсоох олон улсын өдөр
Дэлхийн хэвлэлийн эрх чөлөөний өдөр - 2018
Хэвлэл мэдээллийн эрх зүйн шинэтгэл - 2016
УИХ-ын 2016 оны сонгуулийн мониторинг
   Олон нийтийг чадавхижуулах
Эмэгтэй сэтгvvлчид эмэгтэйчvvд, хvvхдийн эрхийн тухай 2000 он
Та vгээ хэлнэ vv? 2001 он
Хvчирхийллийг илчилж, зогсооё, 2002-2003 он
Хэвлэл мэдээллийн аянд хэрхэн бэлтгэх вэ? 2003 он
Олон Улсын иргэний нийгмийн форум 2003 он
Тєв Азийн жендерийн уулзалт 2003 он
"Сонгуулийн кампанит ажлын санхvvжилтийн мониторинг" 2004 он
"Дундын ємчлєлд тулгуурласан иргэний ардчилсан хєдєлгєєнийг єрнvvлэх" 2004 он
"Тусгал" Хvvхдийн эрхэд тулгуурласан театр хєгжvvлэх 2004 он
"ХҮҮХДИЙН ЭРХИЙН ТӨЛӨӨ" хэвлэл мэдээллийн аян дүгнэх нь, 2006
Олон нийтийн Зөвлөлийг чадавхжуулж авлигыг бууруулах нь /2009 он/
“Бизнесийн мэдээлэл” /2008-2010/
“UPR-ийг мэдээлэл, сурталчилгаагаар хангах нь” төсөл /2010/
"Орон нутгийн засаглалын ил тод байдлыг дэмжиж авлигыг бууруулах нь" /2010-2011/
“Хүний эрхийн мэдээллээр дамжуулан иргэнийг чадавхжуулах нь”
“Оновчтой арга зүй, холбогдох бичиг баримтыг боловсруулж, сургалт зохион байгуулах” зөвлөх үйлчилгээ
“УИХ-ын 2012 оны сонгуульд нэр дэвших эмэгтэйчүүдийг дэмжих нь”
Нутгийн радио
Орон нутгийн байгаль орчны сэдвээр кино бүтээгчдийн чадавхийг дээшлүүлэх нь
Хүйн радиогийн тогтвортой байдлыг дэмжих
“Нэг дэлхий, нэг сургууль” боловсролын хөтөлбөр /2012-2013/
Сайн засаглалын төлөө залуу элч нар
“НАЙЗ” кампанит ажил
Авлигын эсрэг олон улсын өдөрт зориулсан "Хангай ба түүний нөхөд юу хэлэв?" аян /2014 он/
Ардчилсан сонгуулийн талаар залуучуудын мэдлэг, ойлголтыг нэмэгдүүлэх
   Урлаг, нийгмийн шинэчлэл
Теле театр-30 2000 он
Олон улсын эмэгтэй киночдын наадам 2002 он
Шекспирийн Монгол нєхєд 2001-2004 он
Урлагийн боловсрол 2003 он
"48 цаг Монгол - 2011" бэсрэг кино наадам
Театр хүний эрхийн төлөө

Бичлэгийн бүлэг
Глоб ТББ
Календарь
ня да мя лх пү ба бя
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
   Төсөл болон хөтөлбөрүүд » Олон нийтийг чадавхижуулах » “Оновчтой арга зүй, холбогдох бичиг баримтыг боловсруулж, сургалт зохион байгуулах” зөвлөх үйлчилгээ
Хэвлэх хувилбар  |  Буцах
2010.12.03

“Эрх зүйн сурталчилгааны дунд хугацааны хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх оновчтой арга зүй, холбогдох бичиг баримтыг боловсруулж, сургалт зохион байгуулах” зөвлөх үйлчилгээ төсөл хэрэгжүүлж эхэллээ

Дэлхийн банкны санхүүжилтээр ХЗДХЯ-наас хэрэгжүүлж буй “Хууль зүйн салбарын үйлчилгээг сайжруулах” төслийн хүрээнд “Глоб Интернэшнл” ТББ “Эрх зүйн сурталчилгааны дунд хугацааны хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх оновчтой арга зүй, холбогдох бичиг баримтыг боловсруулж, сургалт зохион байгуулах” зөвлөх үйлчилгээ төсөл эхэллээ.

Зорилго:  Эрх зүйн сурталчилгааны дунд хугацааны хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх төлөвлөгөөнд үйл ажллагааны хүрээнд эрх зүйн мэдээлэл, сургалт, сурталчилгааны стратеги боловсруулна.  Мэдээлэл, сургалт, мэдээлэл харилцаа (сурталчилгааны) буюу МСС-ны стратеги нь  хандлага, арга зүй хосолсон, эх сурвалж, идэвхжүүлэлт, мессэж, суваг, хүлээн авагч, эргэх холбооноос бүрддэг цогц үйл ажиллагаа юм.

Зорилт:
             • МСС-ны үйл ажиллагаа  чиглэгдэх зорилтот бүлгийн хэрэгцээ, шаардлагыг судлах
             • Зорилтот бүлэгт тохирсон зорилго тодорхойлох
             • Зорилгод амжилттай хүрэхүйц, үнэлж болохуйц зорилтуудыг тодорхойлох
             • МСС-ны агуулга, үзэл баримтлал, түлхүүр мессэж тодорхойлох
             • МСС түгээх үр нөлөө бүхий сувгуудын матрикс тодорхойлох
             • Үйл ажиллагааны төлөвлөгөө хийх
             • Учирч болзошгүй саад бэрхшээл, тэдгээрийг гэтлэх арга замыг тодорхойлох
             • Үйл ажиллагаа явуулахад дэмжлэг үзүүлэх түнш, нөөц чадавхи, бусад зүйлийг төлөвлөх, үнэлгээний төлөвлөгөө гаргах.

2010 оны 12 сарын 1-нээс эхлэн 3 сарын хугацаатай зөвлөх үйлчилгээний хүрээнд дараах үйл ажиллагааг хэрэгжүүлнэ.

1. Судалгаа шинжилгээний хүрээ
1.1. Зорилтот бүлэг, сонирхогч бусад талын хэрэгцээ, шаардлагын судалгаа
Улаанбаатар, хөдөө орон нутагт зорилтот бүлэг, сонирхогч, мөн бусад талын хэрэгцээ шаардлагын судалгааг хийнэ. Зорилтот бүлэгт шууд чиглэсэн, тэдний сэтгэхүйд тохирсон  эрх зүйн МСС-ны зохистой стратеги боловсруулахын тулд төслийн явцад зорилтот бүлгийг нарийвчлан тодорхойлно.

1.2. МСС-ны сувгийн судалгаа
        • Хэвлэл мэдээлэл, зах зээлийн судалгаа.
        • Хамгийн олон үзэгч, уншигчтай телевиз, сонинуудыг хамруулан эрх зүйн сурталчилгааны төлөв байдалд дүн шинжилгээ хийнэ
        • Блог, вики гэх мэт нийгмийн хэвлэл мэдээллийн судалгаа 
        • Номын сангийн судалгаа.

2. Мэдээлэл, сургалт сурталчилгаа /МСС/-ны стратеги боловсруулах
МСС-ны стратеги боловсруулахын тулд дараах арга хэмжээг зохион байгуулна.
         • “Эрх зүйн мэдээлэл солилцох, үйлдвэрлэх, түгээх нь” нэг өдрийн семинар
         • Хэвлэл мэдээлэл, олон нийтийн харилцааны шинжээчдийн уулзалт 
         • Хэвлэл мэдээллийн 2 төрлийн аянд зөвлөгөө өгөх

Хэвлэлийн бүтээгдэхүүн, хэвлэл мэдээллийн  материалын тодорхой агуулга, дизайн  боловсруулах, эрх зүйн боловсрол олгох ажлыг албадлага бус эрх зүйн туслалцааны үйлчилгээ болгон төлөвшүүлэхэд чиглэгдсэн байна. Агуулга, мессэжид эерэг брэнд ашиглах ба үүнд хувийн хэвшлийн маркетингийн мэргэжилтнүүдийн туршлагыг ашиглана.  

3. МСС-ны хяналт, үнэлгээний арга зүй боловсруулах
МСС нь өмнөө тавьсан шууд зорилго, зорилтоо биелүүлэхэд хувь нэмэр оруулсан эсэхэд дүгнэлт хийхдээ  дор дурдсан гол, суурь элементийг авч үзнэ. 
       • Нийцтэй байдал  
       • Үр өгөөж   
       • Үр нөлөө   
       • Гүйцэтгэл    
       • Тогтвортой байдал  
Энэ явцад тоон болон чанарын шалгуур үзүүлэлтүүдийг нарийвчлан тогтооно. 

4. Сэтгүүлчдийн бүлэг байгуулах
Эрх зүйн мэдээллийг олон нийтэд хүргэхэд идэвхтэй оролцох сонирхол бүхий сэтгүүлчдийн бүлэг байгуулна. Уг бүлгийн чадавхийг бэхжүүлэх 2 өдрийн сургалт зохион байгуулна.
 
5. Сургагч багш бэлтгэх
Зөвлөх үйлчилгээний үр дүнд боловсруулсан эрх зүйн мэдээлэл, сургалт сурталчилгааны стратегийг ашиглан зорилтот бүлэгт оновчтой хүргэх чадвар бүхий сургагч багш бэлтгэх 2 удаагийн сургалт зохион байгуулна.

 


Дээш  |  Хэвлэх хувилбар  |  Буцах
Нийтийн зар сурталчилгаа
Гишүүн байгууллага
Статистик үзүүлэлт
 Нийт зураг:320 
 Нийт бичлэг:1317 
 Нийт хандалт:174912 
 Энэ сард:13399 
 Өнөөдөр:16 
   
GS-CMS Copyright ©1999-2008 Глоб Интернэшнл ТББ. Бүх эрх хуулиар хамгаалагдсан.
Загвар болон вэб програмчлалыг GS ХХК-д бүтээв.