Календарь |
|
ня |
да |
мя |
лх |
пү |
ба |
бя |
  |   |   |   |   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|

Төсөл болон хөтөлбөрүүд » Хараат бус хэвлэл мэдээлэл » Хэвлэл мэдээллийн мониторинг /Ерөнхийлөгчийн сонгууль 2009/ |
2009.11.15 Ерөнхийлөгчийн 2009 оны сонгуулийн үеэр хийсэн телевизийн мониторингийн дэлгэрэнгүй тайлан хэвлэгдлээ
Ерөнхийлөгчийн 2009 оны сонгуулийн үеэр үндэсний хэмжээнд өргөн нэвтрүүлэг эрхэлдэг таван телевизийн сонгуулийн сурталчилгаанд хийсэн мониторингийн дэлгэрэнгүй тайлан хэвлэгдлээ.
Мониторингийг Нээлттэй Нийгэм Форумын санаачилгаар байгуулагдсан “Шударга сонгуулийн төлөө иргэний нийгмийн сүлжээ”-ний хүрээнд “Глоб Интернэшнл” төрийн бус байгууллага хийсэн юм.
|
|  |
2009.06.10 Ерөнхийлөгчийн 2009 оны сонгуулийн Мониторингийн товч тайлан
“Глоб Интернэшнл” ТББ сонгуулийн сурталчилгааны хамгийн идэвхтэй үе болох сүүлийн 15 хоногийн турш үндэсний хэмжээнд өргөн нэвтрүүлэг эрхэлдэг МҮОНТВ, UBS, ТВ5, ТВ9, 25 суваг телевизийн сонгуулийн сурталчилгаанд хийсэн мониторингийн товч тайланг танилцуулж байна. |
|  |
2009.05.26 Тавдугаар сарын 18-наас 22-ныг дуустал 5 өдрийн мониторингийн дүн
“Глоб Интернэшнл” ТББ үндэсний хэмжээнд өргөн нэвтрүүлэг эрхэлдэг МҮОНТВ, UBS, ТВ-5, ТВ-9, 25 суваг телевизэд хийсэн мониторингийн сүүлийн өдрүүд буюу тавдугаар сарын 18-наас 22-ны өдрийг дуустал 5 өдрийн дүнг танилцуулж байна. |
|  |
2009.05.21 Тавдугаар сарын 13-наас 17-ныг дуустал 5 өдрийн мониторингийн дүн
“Глоб Интернэшнл” ТББ сонгуулийн сурталчилгааны хамгийн идэвхтэй үе болох сүүлийн хоёр долоо хоногийн турш үндэсний хэмжээнд өргөн нэвтрүүлэг эрхэлдэг МҮОНТВ, UBS, ТВ-5, ТВ-9, 25 суваг телевизэд хийж байгаа мониторингийн 2009 оны тавдугаар сарын 13-наас 17-ны өдрийг дуустал 5 өдрийн дүнг танилцуулж байна. |
|  |
2009.05.15 Тавдугаар сарын 8-наас 12-ныг дуустал 5 өдрийн мониторингийн дүн
“Глоб Интернэшнл” ТББ сонгуулийн сурталчилгааны хамгийн идэвхтэй үе болох сүүлийн хоёр долоо хоногийн турш үндэсний хэмжээнд өргөн нэвтрүүлэг эрхэлдэг МҮОНТВ, UBS, ТВ-5, ТВ-9, 25 суваг телевизэд хийж байгаа мониторингийн 2009 оны тавдугаар сарын 8-наас 12-ны өдрийг дуустал 5 өдрийн дүнг танилцуулж байна. |
|  |
2009.05.13 Тавдугаар сарын 8, 9-ний өдрийн мониторингийн дүн
“Глоб Интернэшнл” ТББ-аас сонгуулийн сурталчилгааны хамгийн идэвхтэй үе болох сүүлийн хоёр долоо хоногийн турш үндэсний хэмжээнд өргөн нэвтрүүлэг эрхэлдэг телевизийн таван сувагт мониторинг хийж эхэлсэн бөгөөд 2008 оны тавдугаар сарын 8, 9-ний хоёр өдрийн дүнг танилцуулж байна. |
|  |
2009.05.12 Ерөнхийлөгчийн 2009 оны сонгуулийн мониторинг эхэллээ
Хэвлэлийн мэдээ Хэвлэл мэдээлэл сонгуулийн үеэр үзэл бодлын индэр, мэтгэлцээний талбар болж, нэр дэвшигч, улс төрийн намуудын байр суурийг олон нийтэд ойлгуулж, зөв сонголт хийхэд тусалдаг. Нэр дэвшигчид өөрсдийн мөрийн хөтөлбөр, дэвшүүлж байгаа асуудлаа хэвлэл мэдээллээр олон нийтэд хүргэх боломж нөхцөл адил, тэнцүү байх нь нэн чухал бөгөөд хэвлэл мэдээлэл нь сонгуулийн үеэр тэнцвэртэй мэдээлэх, шударга ажиллах зарчмыг баримталдаг нь олон улсад жишиг болон тогтжээ.
|
|  |
|
|
Нийт бичлэг: 7 | Хуудас: 1/1 |
1 |
|
|
Нийтийн зар сурталчилгаа | | Статистик үзүүлэлт | Нийт зураг: | 320 | Нийт бичлэг: | 1317 | Нийт хандалт: | 249294 | Энэ сард: | 21436 | Өнөөдөр: | 25 |
|
|